۶ پاسخ

من یازده ماهگی پسرمو چون تو زمستون بود با پرتقال حلقه حلقه و برگاش نوشتم خیلی خوشگل شد .

من ۹ ماهگی با پفیلا نوشتم ۴+۵=۹

سخته یجا بند نمیشن آدم دیگ‌نمیتونه بگیر .من امروز ۹ماهگی میخواستم بگیرم یه عکس خوبم نتوستم در بیارم هنش یا خراب میگرد .یا پا می‌شود میرفت

من بچه اولمو با سیب چون بهار بود بچه دومو با گیلاس چون تابستون بود شکل یازده درست کرده بودم
این بچه اخرمم هنوز یازده نشده ولی برای چهار ماهگیش میخوام با شلیل یا زرد الو یا با شکلات چهارماهگی رو بنویسم

😍😍😍

تصویر

تاپیکم هست

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۱ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان 🎀گوگولی🎀 مامان 🎀گوگولی🎀 ۱ سالگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🍒 مامان توت فرنگی🍓🍒 ۱۴ ماهگی