خانما از عوارض واکسن ۱۸ ماهگی بی اشتهایی هم هست؟

۲ پاسخ

آره تا یک هفته دختر من لب به هیچی نزد خیلی بد بود

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سانیار💙شاهان🩵 مامان سانیار💙شاهان🩵 ۷ ماهگی
مامان فندوق🪺 مامان فندوق🪺 ۲ سالگی
مامان فلفل خانوم🌶 مامان فلفل خانوم🌶 ۲ سالگی