این چرا الان اومده تو صفحه طرف زاییده تموم شده😐
اگه باردار باشي هر ماركي باشه نشون ميده
مدیکور خیلی دقیقه
چرا گهواره دیوانه شده😂😂😂😐 زنه زاییده تموم شده
به مثبت اعتماد کن اگر پررنگه
منم ۱۴ روز تاخیر داشتم مترک بتا سه تا زدم هرسه مثبت ولی پریود شدم
بعد هشت ماه😂
منم بی بی منفی بود بعد 36 روز تاخیر پریود شدم
بتا برای من خیلییی مثبت کاذب داشت
تیتر بتا بده خودتو راحت کن
بتا اشغاله
عزیزم باردار که باشی هر مارکی نشون میده ولی درکل بین بی بی چکا مدیکور مارک خوبیه
بتا مزخرفه
عزیزم ممکنه خط تبخیر باشه…وگرنه بیبی چم مدیکور دقیقه
همون لحظه افتاد هاله مارک بتا؟
سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasmn___1382
کو عکسش بفرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.