خانوما چند وقت بعد سزارین پریود شدین

۷ پاسخ

من دو ماه.
بچه اولم بعد از ۵ ماه

من تا چهل روز خون ریزی داشتم دیگه نشدم گاهی میگم نکنه دوباره حامله ام

۳ماه بعد

من هنوزنشدم

منک خونریزی دارم ۱۱روزه

من 57روز هنوز نشدم
خرسندم ک نمیشم

من ۳۷ روز بعد

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۸ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی