۷ پاسخ

بعد سه ماه

سلام گلم
شما مامای همراه تو بندر کسی میشناسید و شماره هاشون دارین؟؟

من بعد چهل روز

من چهل روز خونریزی داشتم بعدش یکماه بعد پریود شدم خیلی سنگین و شدید.. اما این ماه دیگه نشدم میترسم حامله باشم کسی اینجوری بودع؟۳ روزه از پریودم میگذره

من طبیعی بودم بعد 39روز شدم

من برا بچه اولم ۴۲روز از زایمانم گذشت باز پریود شدم..برااین یکی فعلا خبری نیست امروز۴۴روزشه

من ۱۰.۱۵ روز خونریزی داشتم قطع شد
ی دفع باز شروع شد گفتن پریودیه
ولی نمی‌دونم کی تا کی بود
الان از دیروز دیگ چیزی ندیدم
ایشالله تموم شده 😫

سوال های مرتبط

مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۸ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد