خداروشکر منفی شد حامله نبودم😭🤲🤲🤲🤲

۵ پاسخ

واقعا خداروشکر 😁👍🌹

برو امپول بزن من رفتم دکتر امپول نوشت برام ک بیاد

با سه تا تست معلوم بود منفیه

😅😅😅وای خدا قبل تاپیک شما یه تاپیک خوندم خانوم در حال اقدام بودن و هنوز نتیجه نگرفته بودن بلافاصله بعدش تاپیک شما که خوشحال شدین باردار نیستین 🤦😅

چرا گریه باید خنده بزاری

سوال های مرتبط

مامان کیان کوچولو 🍒🐰 مامان کیان کوچولو 🍒🐰 ۲ سالگی