دخترم چرا غلت نمیزنه نگرانم🤦‍♀️

۸ پاسخ

مهسا😐😂زوده خواهر

🫠🫠🫠🫠🫠

وای مهسا جون جدی این سوالو پرسیدی؟😑نرمال و سن استاندارش چهارماهگیه

زوده حالااا

4تاشیش ماغلت میزن بعضی چهار بعضی ها شیش

😐😐😐😐😐😐😐😐

زوده حالا

واقعاً انتظار داری بچه 2ماهه غلت بزنه؟🙄

سوال های مرتبط

مامان الینا مامان الینا ۱۴ ماهگی
مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 ۱۲ ماهگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان میرال مامان میرال ۳ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی