خانما چرا پسر‌من غلت نمیزنه پسسس

۶ پاسخ

من ۲۲ این ماه میبرم آمپول چهارماهگی شو بزنه یعنی بعد اون‌میزنه کم کم؟؟

تا ۶ ماهگی فرصت داره

دختر من چهارماه و هفت روزگیش غلت زد
زوده الان

زوده تو۴میزنه نگران نباش

پسرمن ۴ ماهگی غلط زد

الان؟!!

سوال های مرتبط

مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 مامان آرن🧒🏻آنیا👧🏻 ۱۲ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی