۵ پاسخ

دختر من میزنه

اشکال بعضیا دیر غلط میزنن
اما خوب دختر من ۲ماه بود کاملا بر میگشت
الانم که سینه خیز می‌ره اشکال نداره

هنوز زوده آخه بیز بستان آوالی لار بیراز عجولوخ😅

پسر من هنوزم غلت نمیزنه

طبیعیه دختر من از پنج غلط زدن رو شروع کرد چهارماهگی فقط دمر میشد

سوال های مرتبط

مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی