۴ پاسخ

من سیکلم ۳۵روزه بود

ازمایش تست دادی

فکر کنم تنبلی داری برو دکتر بهت امپول میده مریض میشی بعد هم آزمایش و سونو بده

بار داری

سوال های مرتبط

مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری