خانم ها مراسم شیر خواران که میگن چطوری چی هست ؟

۲ پاسخ

همه اونا ک نینی دارن با نینی هاشون میرن، خیییییلی حال و هوای خاصی داره خییییلی، تونستی حتما با کوچولوت بروو

مراسم نوحه خوانی و سینه زنی هست دیگ،مامانا با نی نی هاشون میرن اکثرا

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان کیاشا و 🤰🏻 مامان کیاشا و 🤰🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی