۲ پاسخ

دکتر گفت یکیش بدیم اونم تو ی قاشق غذا خوری اب حل کنیم اما من نصف میدم نصفش تو نصف اب ک گفته

یک سوم شو توی یه قاشق آب جوشیده حل میکنم میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۳ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی