۵ پاسخ

سلام مامان نیهان شما لب دخترتون خوب شد کبود بود؟؟ یابردینش دکتر؟؟؟

ی تیکش قرمزه وسطش بنفش

تصویر

واس بچه منم همنجورشد طبیعیه

اوف اوف فندوققققق😍😍😍😍

طبیعی هست پوست جدید میاد جاش

سوال های مرتبط

مامان روشا وآرشا مامان روشا وآرشا ۹ ماهگی
مامان 🩷🩷جوجه مامان 🩷🩷جوجه ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان ایلیا و دنیرا مامان ایلیا و دنیرا ۲ سالگی