استفاده از کالاندولا برای نوزاد خوبه یا بد؟

۶ پاسخ

به بچه منم جواب نداد

اره من فقط کالاندولا میزنم

من فقط کالاندولا استفاده میکنم

بهش بسازه اره

اره خیلی خوبه از پمادایی هست که همیشه باید تو خونه باشه

برای بچه من جواب نداد
رفتم داروخونه بهم پماد زینک داد با پماد ان ان
گفت هردو رو هم زمان بزن باهم
خوب بود

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۹ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی