خانما سکسکه نوزاد خوبه یا بد؟

۵ پاسخ

خوب یا بدشو نمیدونم فقط میدونم طبیعیه

خوبه، باد یا فشاری رو معده‌ش باشه خارج میشه

خوبه

تز قدیم میگن خوبه داره روده گشاد میکنه شیر زیاد بخوره تو شکم مادرم حتی میکنه من متوجه میشم

نوزاد منم همش سکسکه می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۹ ماهگی
مامان مقتدا مامان مقتدا ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۱ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی