سکسکه برا نوزاد خوبه یابد

۵ پاسخ

خوبه علامت رشد سیستم گوارشه ولی آزاردهنده‌ست براشون.

خوبه عزیزم
ولی اگر خیلی زیاد میگیره علتش اینه عاروقشو بخوبی نمیگیرین هوا میمونه تو شکمش

خوبه جای نگرانی نداره معدش بزرگ میشه و اشتهاش باز

خوبه،، ایگلولهه ام العوافی

میکن‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۹ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۱ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی