خانما سکسکه نوزاد نشانه چیه

۶ پاسخ

سلامت کودک که داره رشد میکنه میکن معده گشاد میکنه

طبیعیه ولی اگه زیاد باشه یعنی خوب اروغ نمیگیری
تا دوماهگی بچه من سکسکه داشت

ولی الان هر دوسه روز

صاف بگیرش تو بغلت از من وقتی شیربالا میاره سکسکه میکنه

معمولا یا شیر زیاد میخوره یا آروغشو خوب نگرفتی. بعضی وقتا هم عادیه. ولی سکسکه زیاد نشونه رفلاکسه

موقع سکسه بچه رو در چه حالت و پوزیشنی قرار بدیم؟

طبیعیه میگن روده هاش رو گشاد میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هفتم بارداری
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی
مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سیزدهم بارداری
مامان مُبین👶🏻 مامان مُبین👶🏻 ۵ ماهگی