طوری نیس داره روده گشاد میکنه
طبیعیه
خوبه این نشون میده ک رشدش خوبه
خوبه عزیزمداره مراحل رشدشو طی میکنه
اگه رفلاکس نداره مشکلی نداره خوبم هست ولی ممکنه به خاطر رفلاکس باشه
من ک بردم دکتر گفت کولیک داره
میگن خوبه چون داره روده بزرگ میکنه
مراحل رشدشو داره طی مسکنه طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.