۷ پاسخ

طوری نیس داره روده گشاد میکنه
طبیعیه

خوبه این نشون میده ک رشدش خوبه

خوبه عزیزمداره مراحل رشدشو طی میکنه

اگه رفلاکس نداره مشکلی نداره خوبم هست ولی ممکنه به خاطر رفلاکس باشه

من ک بردم دکتر گفت کولیک داره

میگن خوبه چون داره روده بزرگ میکنه

مراحل رشدشو داره طی مسکنه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان میوه بهاری مامان میوه بهاری هفته هجدهم بارداری