خانمای دوقلو علایمتون چی بود

۵ پاسخ

تپش قلب شدید اوایل بارداری

طعم فلز تو دهنم آب هم‌طعم بد داشت برام‌
بی حالی و بی حوصلگی شدید

تهوع شدید دهنم شدیدا تلخ مزه اب تو دهنم زیاد جمع میشد و خواب بودم ۳ماهه اول اما بالا نمیاوردم

اون اوایل علامت خاصی ک بگم دوقلو نداشتم اصلا
فقط بعدش ویارم خیلی شدید بود

من آنتی فهمیدم که دوقلو دارم حالت تهوع بیش از حد داشتم که تاچهار پنج روز چیزی نمی خوردم هرچی هم می خوردم بالا می آوردم خواب هم بیش از حد بود کلا شب روز خواب بودم

سوال های مرتبط

مامان آرنیک مامان آرنیک ۱ ماهگی
مامان آینده🌸 مامان آینده🌸 قصد بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری