۲ پاسخ

از منم اینجوری بود دکتر گفت پوستت به نخ بخیه حساسیت داشته یه پماد داد بهتر شد

منم اینجوربود گفتن طبیعیه و بااب و شامپوبچه بشورم وخشک کنم

سوال های مرتبط

مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی