بچه ها سونو انومالی رو چند هفته میرن؟؟

۱۵ پاسخ

چه اسم های خوشگلی
من اسم دخترم ریحانه هست
بهش میگیم ریحانه بانو
الآنم باردارم اگ پسر بود می‌خوام بذارم محمدحسین
این اسم خیلی دوست دارم
اسم پسرم محمد طاها هست

من ۱۸ هفته ۱ روز رفتم

۱۸ هفته

تایپیکم

18 بهترین وقتشه

۱۸ هفته و دو روز ب من گفتن بیا که تمام اجزا تشکیل شده باشه

من ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم

۱۸هفته وسه روز

18 هفته

بهترین زمانش همون ۱۸ هفتست

تو ۱۸ معمولا

هجده هفته

۱۶تا۱۸هفته

من ۱۷و۲روز رفتم

من 17هفته و3رفتم

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد