انومالی رو چند هفته میرن خانوما

۹ پاسخ

۱۸ هفته

۱۷ و ۳ روز من رفتم

دکتر به من گفت ۱۸هفته بیا

18 تا 21 ميشه رفت
ولي به علت قانون سقط در ايران( دور از جون بچهامون) بهتره قبل از ١٩ هفته بريم
چون اگر خدايي نكرده بچه اي مشكل داشته باشه و ١٩ هفته ب بالا باشه اجازه سقط نميدن
بهترين زمانش ١٨ هفته و ٢ ٣ روزه

۱۸ هفته

۱۸ هفته ۲ روز رفتم

سونو ان تی زود رفتم بخاطر تاریخی که دکتر داد
این سری میخام هیجده هفته دو سه روز برم که قشنگ همه چیز مشخص بشه
......

۱۸ هفته

۱۸ هفته تا ۲۱ هفته

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یه هدیه از خدا مامان یه هدیه از خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 ۴ ماهگی
مامان نیلاونویان مامان نیلاونویان ۴ ماهگی