مامانا تو چند هفته معاینه لگنی انجام دادین ؟؟؟

۴ پاسخ

من امروز رفتم ۳۶ هفته و چهار روزمه دو سانت بازم

37,هفته س روزحاملگی اولم رفتم

کلا از ۳۷ هفته باید هفته‌ای یه بار بری زایشگاه

فک کنم ۳۷ انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رضا🫄🐣👶 مامان جوجه رضا🫄🐣👶 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی