درد و احساس کشش شدید واژن تو هفته من طبیعیه؟

۶ پاسخ

منم دارم خیلی اذیت میشم موقع بلند شدن ویا پهلو ب پهلو شدن

من الان اینجوری شدم.واژنم میخواد به دو تیکه مساوی تقسیم بشه🥴

آره من از ۲۵ هفته داشتم به مرور بیشتر میشه الان کا دیگه نمیتونم تکون بخورم 🫠

داره لگن جاباز میکنه

اره منم دارم

من تو این هفته به قدری دارم که نمیتونم بشینم

سوال های مرتبط

مامان هستی و  هانا مامان هستی و هانا روزهای ابتدایی تولد