۹ پاسخ

اره همبن الان درد وحشتناک تو واژنمه

مررررررتب

چرا اين طوری شدیم
چون موقع زایمان هست یعنی

میگن داره بچه میاد پایین فشار میاد یا واسه زایمان

منم دو روزه شروع شده

عزیزم کدوم دکتر میرید شما توی کاشان؟

بله منم این درد را دارم ی مدته

اره از من چند روزی هست درد گرفته مخصوصن موقع چرخش ک دراز کشیدم خیلی ناجوره

من یک هفتس خیلی درد دارم🤕

سوال های مرتبط

مامان رستا همتا مامان رستا همتا ۱۲ ماهگی