خانوما کسی سونو گرافی رفته درمانگاه ولی عصر؟

۶ پاسخ

فقط برو جای دکترشماعی هم دقیقه هم وقت می‌ذاره باشخصیته و تماااام سوالاتو جواب میده

من برای سونو معمولی رفتم اما آن تی و آنومالی رو جای دیکه رفتن

من رفتم خوب بود

من کل سونوهامو رفتم کوثر دکتر شماعی

من چندبار رفتم برای سونو های معمولی خوبه ولی برای سونو دقیق مثل غربالگری بهترجای دیگه برین

من یبار رفتم
خوب بودن

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری