خانوما کسی برا غربالگری دوم رفته درمانگاه فجر؟؟

۱ پاسخ

ن دومی رو رفتم درمانگاه عبدالمطلب عالی بود هم قیمتش هم دکترش اما فجر ب درد نمیخوره ان تی رفتم دکتره خیلی بد اخلاق بود

سوال های مرتبط

مامان کیان ♥️نلین مامان کیان ♥️نلین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری