۶ پاسخ

بله آزاد میتونین برین

من آنومالی بدون نسخه رفتم انجام دادم دکتر هم قبولش کرد

میشه رفت عزیزم من خودم بدون نسخه ازاد رفتم‌و انجام دادم هفته پیش

سنو اوبی بده وزنم توشه

برام نوشته ۳۰ هفته و ۳ روز قرار برم

تو این هفته باید رفت ؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد