خانما سونو رشد رو میشه خودمون بریم یا حتما باید دکتر بنویسه؟

۷ پاسخ

من‌دادم بهداشت برام نوشت

لازم نیست دکتر بنویسه

لازم نیست حتما دکتر بنویسه عزیزم منم دیروز خودم رفتم دکترم ننوشته بود

اره میتونی ولی ازاد حساب میکنن

خودتم میتونی بری

اگه بیمه میخوای استفاده کنی باید دکتر بنویسه.اگه نه خودتم میتونی بری

باید دکتر بنویسه

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم🥹💋 مامان نور زندگیم🥹💋 روزهای ابتدایی تولد