سلام خانما سونو‌وزن و سونو رشد یکیه ؟یا باید دکتر جدا بنویسه

۴ پاسخ

عزیزم دو تا تاپیک اخرمو نگاه کن
انلاین شاپمو دارم جمع میکنم لباس بچگونه هامو با قیمت خریدی که خودم گرفتم دارم میزارم . 200 تومن . 255 تومن اینا

سلام نه من امروز رفتم سنو.گفتم سنو رشده باز خودش گف نه این سنو معمولیه وزن رو هم میگه.ولی سنو رشد میخای ببر دوباره بنویسه دیگه همونو رفتم

اره یکیه عزیزم

سلام عزیزم تاپیکو چک کن
چون انلاین شاپمو دارم جمع میکنم . لباس بچگونه هامو به قیمت خریدم گذاشتم

سوال های مرتبط