عزیزم دو تا تاپیک اخرمو نگاه کن
انلاین شاپمو دارم جمع میکنم لباس بچگونه هامو با قیمت خریدی که خودم گرفتم دارم میزارم . 200 تومن . 255 تومن اینا
سلام نه من امروز رفتم سنو.گفتم سنو رشده باز خودش گف نه این سنو معمولیه وزن رو هم میگه.ولی سنو رشد میخای ببر دوباره بنویسه دیگه همونو رفتم
اره یکیه عزیزم
سلام عزیزم تاپیکو چک کن
چون انلاین شاپمو دارم جمع میکنم . لباس بچگونه هامو به قیمت خریدم گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.