خانما سونو رو حتما دکتر باید بنویسه خودم نمیتونم برم بدم؟؟

۴ پاسخ

میتونی بری ازاد حساب میشه اگه بیمه داری باید دکتر بنویسه

اگه بیمه داری برو دکتر بنویسه اگ بیمت سلامته سلامت یه چیز کوچولو بیمه حساب میشه
من انومالیو همینجوری رفتم فرقش دویست هزار بود حالا اگ میرفتم دکتر برام بنویسه ویزیت میشه ۳۸۰😂

آزاد حساب میشه

نه عزیزم من که تا الان همه ی سونوهامو بدون نسخه رفتم

سوال های مرتبط