۱۵ پاسخ

بله الان هم معدم میسوزه هم نفس تنگی دارم

بله عزیزم من از اول داشتم و هی هفته هام که می‌ره بالاتر بدترم میشه

بله عزیزم منم دارم بخصوص شبا موقع خواب

منم اینجورم دوماهه گهگاهی کمتر بیشتر چکارکنمممم

منم‌دارم خیلی زیاد نفس ک هیچ نمیتونی بکشیم

منم دارم خیلی زیاد شده😥

دارم خفههه میشم از تنگی نفس ، وای خیلی بده ، هنوز دکتر نرفتم

منم دارم شدید

من هفته های پایین داشتم شدیدم بود فعلا ک ندارم

من وقتی یکم راه میرم خفه میشم😂

ولی اگر دائمی باشه یا مشکل قلب هست یا فشار

گاهی اوقات اره
وقتی فعالیت دارم اینا

منم دارم بعضی وقتا
خیلییی بده 😫😫
نفس عمیق بکش تنها راهش همینه

اره منم دارم
وقتی به پهلو چپ دراز میکشم زیاد میشه انگار دارم خفه میشم

خیر.

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهنشاه مامان شاهنشاه ۶ ماهگی
مامان رضا معصومه مامان رضا معصومه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی