سلام خانوما کیا زخم دهانه رحم داشتن چکار کردید بهتر شد؟؟؟؟

۵ پاسخ

رفتم دکتر پماد سوزن داد قرص

فریزکردم

فریز و پلاسما تراپی

سه سال پیش فریز کردم کاملا خوب شدم

فریز کردم

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد ۲ ماهگی
انتظار فسقلیمون انتظار فسقلیمون قصد بارداری
مامان 🩷 لنا خانوم🩷 مامان 🩷 لنا خانوم🩷 هفته سی‌ام بارداری