۸ پاسخ

بزار رحمت ترمیم شه حداقل یه ماه صبر کن

عزیزم اصلا ربطی به خونریزی نداره 7 لایه شکم باز شده بخیه خورده حداقل 40 تا 50 روز نباید نزدیکی داشته باشی تا کامل جوش بخوره

۶ هفته بعدش. چون احتمال عفونت هست

من سر ۲۲روز چون خونریزی نداشتم ولی خب اذیت شدم

من شنیدم تا ۶ هفته نباید نزدیکی داشت بعد سزارین

بعد از ۴۰روز.

۶ هفته بعد زایمان

منم سزارین شدم تا ۴۰روز باید صبر کنی که بخیه هاتم خوب بشن کامل

سوال های مرتبط