مامانا ویار ترشی زیااااد پسر یا دختر

۹ پاسخ

ربطی نداره هرکسی یه جوره

ربطی ندارع ولی من ترشی می‌خوردم .البته من کلا قبل بارداری هم عاشق ترشیجات بودم

پسرررد

من هم ترش خوردم هم شیرین پسر بود

من سرپسرم ترش میخوردم سر دخترم شیرین

پسررررررر☺️🙂‍↔️

من هرررشب ترشی با غوره نمک

من عاااشقه نون و پنیر خامه ای و گردو بودم
دوغ گازدار هم خیلی میخوردم😁و پسر بود تو دلیم

بنظرمن پسره

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی