سلام میشه نگاه کنین این سنو خوبه یانه؟

تصویر
۳ پاسخ

همه چی اوکیه خداروشکر

اره عالیه

همه چیت خوبه ..بچت هم یک کیلو و صدو پنجاه گرمه ..سرش هم رو ب پایین هست

سوال های مرتبط

مامان آرادو مهرسانا مامان آرادو مهرسانا ۱ ماهگی
مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری