خانوما توی اهواز دکت. زنان خوب معرفی کنید

۸ پاسخ

من دکترم شیوا خطیره تاالان ک راضیم ازش خیلی مهربونه

سیما احتشام زاده

میگم ک سلیقه ای باید چند تا دکتر بری ببینی با کدوم راحت تری و ارتباط میگیری همه دکتر ها خوبن

من دکترم ناهید شهبازیانه از زمان مجردی زیر نظرش بودم و راضی ام خیلی

من خودم الان به دلایلی دکتر سالمی میرم ...ولی سزارین اولم لیلا هرمزی بودم بی‌نظیر بود

می‌دونی خیلی دکتر خوب عین فرحبخش و ماندا محمودی و اینا هست ولی نظر شخصی من ک همه رو ویزیت رفتم این بود خیلی قر و فر زیادی دارن راستش سلیقه ای من حس خوبی نداشتم

خانم دهقان

فرحبخش ،فرحناد،قانون، هرمزی

سوال های مرتبط

مامان لارا مامان لارا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد