بخیه هام باز شدن
الان برم دکتر دوباره بخیه میزنه؟

۶ پاسخ

سلام اره
اول برش میدن بعد بخیه میزنن

چکار کردی بخیه زدی؟؟

من بخیه هام بعد از ده روز باز شده .
الان هم جمعه اس ولی میگم فردا برم پیش یه ماما تا بخیه بزنه ، اون دکتری که عمل کرد رو نمیرم چون اعصابم از دستش بشدت خرابه .
کی مجدد بخیه کرده یعنی دردش زیادع ؟

اره عزیزم میزنه منم بخیه هام باز بودم رفتم دکتر برام بخیه زد

ولی اونقدی درد ندارم
مثل روزای اولم

مطمئن هستی باز شدن

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد