۶ پاسخ

بسلامتی عزیزم انشالله خوشی های زیادی رو با هم تجربه کنید🥰🤩

بسلامتی عزیزم سونو رفتی دختره یا پسر

وای ننه
حس میکنی تو این هفته؟

الهی شکر بسلامتی بغلش کنی
کاش منم زودتر حرکتاشو حس کنم

پس چرا من هنوز چیزی حس نمیکنم🥲

😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان دخملیا مامان دخملیا ۶ ماهگی