مادرا اسم پسر اولیم امیر علی دومی پسر میخوام بزارم آرمیا قشنگ🤩🤩🤩

۶ پاسخ

بیا گروه بله

نه عزیزم‌قشنگ نیس

ازه قشنگههه

آ یکم تلفظش سخته
إرمیا یا ایلیا

آره خیلی
اِرمیاهم قشنگه

اِرمیا قشنگ تر بنظرم

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر👑❤️ مامان شاه پسر👑❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرمحمد 🩵 مامان امیرمحمد 🩵 ۲ ماهگی