بچه ها علائم عفونت ادراری چیه؟

۵ پاسخ

علائمم ول کن به نظرم چند وقت به بار آزمایش بده من همش عفونت ادراری داشتم ولی اصلا هیچ علائمی نداشتم

گاها بدون علامته مثلا من خودم هیچ علایمی نداشتم در حالیکه عفونت شدیددد داشتم فقط ازمایش مشخص میکنه

سوزش ،خارش،تکرر بیش از حد ادرار در حدی که دیگه زیرشکمت درد میگیره و زیاد شدن ترشح.

منکه ترشح دارم ولی فکرکنم طبیعی باش

سوزش ادرار ترشح زیاد

سوال های مرتبط

مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ ماهگی
مامان مامان زندگی مامان مامان زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو👼🏻🩵 مامان جوجو👼🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی