آیا ویار شیرینی ربطی به جنسیت داره

۱۰ پاسخ

نه گلا من پسراولم ترشی دوس بود دومی بشدت شیرینی
جفتشم جنسش یکی

ربطی نداره منو رفیقم هردو ویار شیرین داشتیم مال من دختر شد مال اون پسر

من خودم اصلا نمیتونم شیرینیجات بخورم

ن ربطی نداره

نه اصلاااهمش،چرته

سلام منکه خیلی ویار شیرینی دارم تا ترشی فعلا سو نو احتمال دختر داد ولی باز برای هرکس متفاوته

نه ربطی نداره

اره

میگن شیرینی دختره ترشی پسر
ولی خب قطعی نیس دیگه برا بعضیا برعکسش اتفاق میفته

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان سام مامان سام هفته بیست‌وچهارم بارداری