خانوما پدی لاکت برای یبوست خوبه یا مکسیچر

۴ پاسخ

برای یبوست bb care استفاده میکنم

میکسچر برای کولیک و ضدنفخه
پدی لاکت برای گوارشه و همه کاره است یبوست و اسهال رو خوب میکنه

دکتر برای من پروکید تجویز کرد پدی لاکت رو رد کرد

من از مکسیچر خیلی راضی ام

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان پرواز مامان پرواز ۹ ماهگی
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان آیهان و ویهان مامان آیهان و ویهان ۷ ماهگی