۲ پاسخ

بیمارستان دولتی بودم من اما از خصوصی ام لولش بالاتربود
اونجا درخواست کردم دوسال پیش برام زدن هزینش ۲۵۰۰بود
بنظرم کمک کنده هست
ولی دردو یکمی کم میکنه کلی بی درد نیستی

بیمارستان خصوصی داره قیمتشم ۵تومن به زایمان طبیعی اضافه میکنه

سوال های مرتبط