۱۴ پاسخ

عزیزم وزنش خوبه ولی من جاتون بودم نمیگفتم چشم میخوره بچه

ماشالله عالی

خیلی خوبه ماشالله

عزیزم چیا میخوری

من ۱۲۰۰بود

اینو ذخیره کن

تصویر

من نه قدشو به کسی میگم نه وزنشو، هم از هوش مصنوعی میتونین نمودار رشد جنینو چک کنین هم تو همین اپ میزنه چقدر باشه نرماله، حتی تو سونوگرافیتون میزنه تو جه صدکی قرار داره، مثلا اگر جلوی وزنش نوشته باشه صدک ۷۰ یعنی وزنش از ۷۰ درصد همسنای خودش بیشتره، یا اگر زده باشه صدک ۵۰ یعنی مثل اکثر جنینای همسن خودشه

ماشالازیاده وزنش سزارینی؟؟اگه طبیعی باشی سخته فقط

عالیه

برا من یک کیلو بود
اره عالیه

برای من ۲۸هفته ۱۰۱۳بود

خیلی خوبه

عالی عزیزم

به نظرم عالیه😍

سوال های مرتبط

مامان حسین 🩵 مامان حسین 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی