مامانا دست دخترم خیلی بد شده از چیه چیکار کنم😭

تصویر
۷ پاسخ

حساسیته هیچی نیس دختر منم اینجور بود ی کرم و شیربت داد میخای عکسشو بدم؟
این دونه ها روز اول قرمزن روز دوم ابکی میشن و زرد

دقیقا پسرم منم اینجوری دون قرمز زده

فکر میکنی چیزی نیش زدش

بنظر میاد جای نیش باشه 🤔 مطمعنی پشه نداشته خونتون؟!

مثل گزیدگیه

فقط رو دستشه یا جاهای دیگشم هست ؟

تب داشته ؟؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان محمدصدرا و فندق مامان محمدصدرا و فندق ۱۰ ماهگی