مامانهای من کی برم برای جنسیت جنینم؟؟

۶ پاسخ

تو ک این همه صبر کردی صبر کن تا 18هفته تو انومالی بهت میگن

دیگ صبر کن انومالی دیگ
خود سونو هم زیاد بری ضرر داره

من امروز میرم 🥹

۱۷هفته

من از ده تا سونو و پیج و دکتر پرسیدم ک ۱۴ هفته تشکیل میشه اما چون دیر و زود داره میگن ۱۵ هفته به بعد جنسیت ک صددرصد تشکیل شذه باشه

تو ۱۶ هفته میگن ولی من خودم ۱۵ هفته میرم ببینم معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان نورهای زندگیم مامان نورهای زندگیم ۲ ماهگی
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان پناه 

مایسا مامان پناه مایسا ۲ ماهگی
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری