خانوما برای سونوی تعیین جنسیت کی میتونم برم؟

۱۱ پاسخ

اگه قصد دارین سونو آنومالی برین هفته ۱۸ تا ۲۲ ( دقیق و خاطر جمع هم هست تا حد خیلی زیادی). ولی اگه اونو نمی رین از دکتر تون سوال کنید ، فکر کنم هفته ۱۶ بشه واسه تعیین جنسیت تنها رفت.

الان میتونی بری سونو

از ۱۴ هفته اندام تناسلیش کامل تشکیل میشه میتونی بری

خواهش میکنم عزیزم

آهان باید 16 هفته بشه

چن هفته اید

۱۸ هفته

سلام 16 هفته گی

با انومالی میخوای بری یا قبل اون میری برا تعین جنسیت؟

۱۵هفته

میخای زودتر بفهمی حتی همین الان ،سلفری بده

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته بیست‌ونهم بارداری