من ۱۷ هفتمه کی باید برای جنسیت و انومالی برم؟؟

۴ پاسخ

من انومالی ۱۷ هفته ۵ روز رفتم
جنسیت هم همونی بود که ان تی بهم گفت.ولی تو انومالی دیگه جنسیت دقیق

الآنم برا تعیین جنسیت بری کامل مشخصه من 16هفته دوروز قراره برم طبق ان تی....انومالی هم 18هفته دوروز

هفته بعد

من 18 هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کمند💙💞💙 مامان کمند💙💞💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته پانزدهم بارداری