مامانا کی برم برای سونو جنسیت؟

۷ پاسخ

من اونومالی 17هفته4روز رفتم

من نتونستم تا انومالی صبر کنم ۱۴ هفته و دو روز رفتم

18هفته دقیقه باید بری

من نتونستم تا انومالی صبر کنم ۱۵ هفته تمام رفتم گف جنسیت دعا کن درست باشه 🥹

بنظرم بزار با انومالی یکی بشه کلا یه باربرو

۱۷ هفته اس

دو هفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری